Search
Close this search box.

Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының "Қостанай қаласы білім бөлімінің Абай атындағы жалпы білім беретін мектебі" КММ

Мәзір
Іздеу
Алтын белгі
Қызмет туралы

Психологиялық қызметтің мақсаты білім алушылардың психикалық және психологиялық денсаулығын сақтауға жәрдемдесу, білім беруді ұйымдастыруда қолайлы әлеуметтік-психологиялық климат құру және оқу-тәрбие процесіне қатысушыларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету болып табылады.

Психологиялық қызметтің міндеттері:

1) білім алушылардың тұлғалық және интеллектуалдық дамуына ықпал ету, өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі дамыту қабілетін дамыту;

2) қарқынды дамып жатқан ақпараттық қоғам жағдайында білім алушыларға олардың табысты әлеуметтенуіне психологиялық көмек көрсету;

3) психологиялық-педагогикалық зерттеу негізінде әрбір оқушыға  жеке көзқарасты қамтамасыз ету;

4) психологиялық диагностика жүргізу және оқушылардың шығармашылық әлеуетін дамыту;

5) оқушылардың психологиялық қиындықтары мен мәселелерін шешу бойынша психокоррекциялық жұмыстарды жүзеге асыру;

6) оқушылардың психикалық денсаулығын қорғау;

7) оқу-тәрбие жұмысының оңтайлы әдістерін таңдауда психологиялық-педагогикалық мәселелерді шешуде ата-аналарға (немесе оларды алмастыратын тұлғаларға) және педагогтарға консультациялық көмек көрсету.

Психологиялық  қызметінің негізгі бағыттары мен мазмұны

Психологиялық қызмет өз қызметін мынадай бағыттар бойынша жүзеге асырады: психодиагностикалық, консультациялық, ағартушылық-профилактикалық, түзету-дамыту.

Психодиагностикалық бағыт мыналарды қамтиды:

1) оқушылардың психикалық дамуын анықтау мақсатында олардың психологиялық диагностикасы;

2) білім алушылардың бейімделуі, дамуы және әлеуметтенуі мақсатында оларды кешенді психологиялық тексеру;

3) оқушылардың қабілеттерін, қызығушылықтары мен бейімділіктерін психологиялық диагностикалау;

4) психологиялық диагностика нәтижелері бойынша қорытындылар мен ұсыныстарды дайындау.

Консультациялық салаға мыналар кіреді:

1) оқушыларға, ата-аналарға (немесе оларды алмастыратын тұлғаларға) және мұғалімдерге олардың өтініштері бойынша кеңес беру;

2) білім алушыларға, ата-аналарға (немесе оларды алмастыратын тұлғаларға) және педагогтарға жеке, кәсіби өзін-өзі анықтау және басқалармен қарым-қатынас мәселелері бойынша жеке кеңес беру;

3) жанжалда немесе күшті эмоционалды күйзеліс жағдайында болған оқушыларға психологиялық көмек көрсету;

4) тұлғааралық және топаралық жанжалдарды шешуде медиация жұмысын ұйымдастыру.

Тәрбиелік және профилактикалық бағыттар мыналарды қамтиды:

1) оқушылар мен оқытушылардың кәсіби өсуіне, өзін-өзі анықтауына ықпал ету;

2) білім алушылардың   дұрыс емес бейімделудің   алдын алу;

3) әдістемелік-педагогикалық кеңестер мен медициналық-психологиялық-педагогикалық кеңестердің жұмысын жеңілдету;

4) педагог-психологтың функционалдық міндеттері мен кәсіби құзыреттілігінен тыс және кең ауқымды мамандардың қатысуын талап ететін мәселелерді шешу үшін сабақтас кәсіптер мамандарымен (дәрігерлер, дефектологтар, логопедтер және басқалар) өзара іс-қимыл жасау.

Түзету-дамыту бағытына мыналар жатады:

1) психологиялық-педагогикалық тренингтер өткізу;

2) оқушылар  мен мұғалімдердің тұлғалық, интеллектуалдық, эмоционалды-ерікті, шығармашылық дамуын үйлестіру үшін психокоррекциялық және дамытушылық сабақтарды ұйымдастыру.

Психологиялық қызмет мүмкіндігінше жеке кабинетте орналасқан және білім алушылармен диагностикалық, дамытушылық, түзету-профилактикалық жұмыс түрлері кешенін жүргізу үшін қажетті жағдайлармен қамтамасыз етілген педагог-психологтың кабинеті негізінде,  олардың ата-аналары (немесе оларды алмастыратын адамдар) және педагогикалық қызметкерлер жеке немесе топтық форматта  жұмыс істейді.

Психологиялық қызметтің жұмысы әкімшілікпен, педагогикалық ұжыммен, медицина қызметкерлерімен, психологиялық-медициналық-педагогикалық консультациялармен, ата-аналармен (немесе оларды алмастыратын адамдармен) тығыз байланыста жүзеге асырылады.

Білім беру ұйымындағы психологиялық қызметтің қызметін білім беру ұйымының басшысы үйлестіреді.